Koll på sajten – spåra eller spåra ur!

Har du koll på trafiken till din webbplats? Är den data du får fram säkerställd? Har du rätt verktyg för att utvärdera dina digitala investeringar och fattar du beslut baserade på korrekt data?
Text: Thomas Karlsson
Annons:

I Markets gästpodcast pratar Leif Grenevall och Tomas Lindqvist från Add Visits med Markets Thomas Karlsson om vikten av att spåra och mäta trafiken på sin e-handelssajt och hur man utvärderar och fattar bättre beslut baserade på säkerställd trafikdata.

– Det finns väldigt mycket data att tillgå, men att säkerställa den och därefter ta fram lättförståeliga rapporter som alla olika grupper i företaget kan ta till sig och ha som underlag för diskussioner och beslut är väldigt viktigt och något som vi på Add Visits är experter på, säger Leif Grenevall.

Lyssna på podden som sponsras av TBS Mediabyrå i spelaren här ovan eller på Itunes.

Samma ämne:
Annons:
Annons:
Annons:

Analyser

Loading...