Retail Awards
Kjell & Companys vd om kedjans framgångsrecept: ”Vårt fokus är på kunden – inte på kanalen”
Publicerad: 31 oktober 2022, 09:44
Andreas Rylander, vd på Kjell & Company, intervjuas av Markets chefredaktör Fredrik Svedjetun under Retail Talks.
Vad är det som banar väg för Kjell & Companys framgångar? Och hur jobbar kedjan nu när tiderna blir tuffare? Det berättar vd:n Andreas Rylander i den här tv-intervjun från Retail Talks.
Mörka moln tornar upp sig på himlen. Vi har oro i världen, räntorna stiger kraftigt, elkostnaderna skenar och konsumenterna har inte varit så här pessimistiska sedan 90-talskrisen.
Hur tar vi på bästa sätt hand om kunderna i det här läget? Hur kan vi jobba smartare och bättre?
Det är något som diskuterades i andra delen av Retail Talks – Markets programserie i samarbete med Google – som arrangerades live på Grand Hôtel den 19 oktober 2022.
Medverkande i samtalet:
■ Andreas Rylander, vd på Kjell & Company
■ Patrice Lusth, affärsutvecklare och entreprenör
■ Håkan Löfgren, privacy leader retail på Google
Här kan du se programmet:
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Första delen av Retail Talks spelades in i juni 2022. Här kan du se det programmet, där bland andra Ikea, Rituals och Coop medverkade.