Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Retail Awards

De kan prisas för sin globala satsning: ”Kul att vårt hårda arbete uppmärksammas”

Publicerad: 5 april 2019, 06:08

Årets globala satsning är en ny kategori inför årets Retail Awards. De tre finalisterna är Filippa K, Happy Socks och Sandqvist.


Ämnen i artikeln:

Retail Awards

För att bli Årets globala satsning ska företaget han en uttalad strategi för internationell expansion och ska dessutom på ett framgångsrikt sätt ha intagit nya marknader de senaste två åren.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Retail Awards

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev