Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Retail Awards

Årets omniupplevelse – H&M: ”Målet är en friktionslös shopping-upplevelse”

Publicerad: 13 maj 2019, 19:48

Foto: Gustaf Olsson

Nya interaktiva funktioner för en sömlös shoppingupplevelse gjorde H&M till vinnare i kategorin Årets omniupplevelse. ”Känns som ett kvitto på att vi är på rätt väg”, säger Mattias Källström, head of merchandising online på H&M.


Ämnen i artikeln:

ModeH&MRetail Awards

H&M vann i tuff konkurrens från de andra två finalisterna Kicks och Synsam Group. Och det var en seger som kändes.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&MRetail Awards

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News