Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Retail Awards

Årets hållbara retailföretag – Naturkompaniet: ”Vi vågar vara obekväma”

Publicerad: 13 maj 2019, 19:35

Foto: Gustaf Olsson

De sticker ut hakan genom att hoppa av Black Friday – och bygger varumärke och lojalitet bland kunderna på köpet. ”Vi jobbar med en bred definition av hållbarhet”, säger Erik Spets och Sofie Saberski.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidRetail AwardsNaturkompaniet

Under en av förra årets största köpfester, Black Friday, lyste priserbjudandena från Naturkompaniet med sin frånvaro.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News