Nyheter
Så skapar Interflora ny växtkraft: ”Vi bygger ett livsstilsvarumärke”
Publicerad: 11 mars 2019, 14:08
Ökad egenkonsumtion, ett större gåvosortiment och en plan att ta större plats på det dukade bordet. Interflora tänker bortom buketten när kedjan går på fortsatt offensiv. ”Det blir mer fokus på inredning”, säger vd Nina Lindvall.
Bild 1/3
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in