lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Så når Kungsängen ut till nya kundgrupper: ”Gör det enklare att hitta oss”

Publicerad: 1 juni 2020, 07:49

Genom samverkan med Åhléns och pop up-butiker vill Kungsängen nå ut till nya kundgrupper. ”Vi blir mer intressanta även för en yngre publik och vill vi göra det enklare för de personerna att hitta oss”, säger marknadschef Anna Björkegren.

Ämnen i artikeln:

KungsängenHeminredning

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Läs mer: Kungsängen flyttar in hos Åhléns: ”Något helt nytt och spännande för oss”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev