Nyheter
Så når Kungsängen ut till nya kundgrupper: ”Gör det enklare att hitta oss”
Publicerad: 1 juni 2020, 07:49
Genom samverkan med Åhléns och pop up-butiker vill Kungsängen nå ut till nya kundgrupper. ”Vi blir mer intressanta även för en yngre publik och vill vi göra det enklare för de personerna att hitta oss”, säger marknadschef Anna Björkegren.
Läs mer: Kungsängen flyttar in hos Åhléns: ”Något helt nytt och spännande för oss”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.