måndag29 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Picards nya butikskoncept ska tina upp relationen med de svenska kunderna

Publicerad: 22 februari 2019, 10:09

Picard har haft svårt att övertyga de svenska kunderna. Nu ska ett nytt butikskoncept lyfta kedjan. ”Vi har skapat ett varmare uttryck som passar bättre på den skandinaviska marknaden”, säger Knut Faremo, ägare till Picard i Sverige.

Ämnen i artikeln:

ButikskonceptPicardDagligvaror

Andreas Dyrberg Skog

andreas.dyrberg-skog@bonniernews.se


Terese Johansson, butikschef, Picard Fridhemsplan, Stockholm.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev