lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Livsviktig förändring – så ska Life vända förlust till vinst: ”Vridit och vänt på det mesta”

Publicerad: 5 november 2019, 13:22

Grönare varumärke, modernare butiker och ett personligare snack med kunderna. Nu tar hälsokedjan Life en ny position på de nordiska marknaderna. ”Nu ska vi möta människor på ett helt annat sätt”, säger vd Gunnel Åkerman.

Ämnen i artikeln:

ButikskonceptLifeHälsa och egenvård

Bild 1/2  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev