onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Konsten att överleva när en hel marknad raderas: ”Satsningen har varit rätt”

Publicerad: 2 maj 2019, 11:21

Hela handeln förändras – men kanske har ingen annan kedja mötts av en så stor utmaning som Hemmakväll. Här berättar marknadschefen Jaana Thorén hur företaget lyckades hitta en ny väg när hela hyrfilmsmarknaden raderades. ”Utan tuffa beslut hade vi inte funnits kvar”, säger hon till Market.

Ämnen i artikeln:

ButikskonceptHemmakvällDagligvaror

Kalle Östgren

kalle.ostgren@bbm.bonnier.se


Bild 1/2  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev