Nyheter
Heta purpose-trenden bara växer: Här är möjligheterna – och fallgroparna
Publicerad: 12 januari 2021, 14:07
Trenden med värderingsdrivna företag har blivit allt hetare, inte minst till följd av pandemin. De som anammar ”puropse driven commerce” kan bli vinnare. Men det gäller att vara äkta, framhåller expertisen.
– Trenden mot fler värderingsdrivna företag är kopplad till hållbarhetsarbetet, där fokuset ökat och där vi alla, såväl konsumenter som företag, känner att vi behöver ta ökat ansvar för framtiden
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.