Nyheter
Floppar, succéer och skilsmässor: Tio heta retailallianser – så gick det sen
Publicerad: 11 november 2019, 14:13
Många nya samarbeten – både väntade och oväntade – har skapats i detaljhandeln under coronakrisen. Handelsprofessorn Jens Hultman ser en växande trend, som han kallar en nödvändig renässans. ”Handeln behöver fundera på vad som kan locka kunder till den fysiska butiken när kunden kan lösa själva transaktionen på nätet”, säger han.
Bild 1/2 Jens Hultman, professor i företagsekonomi, Högskolan Kristianstad.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.