Kartläggning
Unik studie – så kopplar Zalando greppet om modekunderna: ”Kan vara superläskigt som kedja”
Publicerad: 21 oktober 2021, 08:31
Foto: Tom Fägrell
Marknadsplatserna har tagit ett starkt grepp om konsumenterna. Tillsammans med Xtreme Insight kommer Market att redovisa unika siffror som visar konsumenternas köpresor i olika branscher – med fokus på just marknadsplatserna. Först ut är modehandeln.
Det har sagts och skrivits mycket om marknadsplatsernas framväxt, hur man som leverantör eller retailer bör förhålla sig till dem och hur de kan bli en plattform som når ut
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.