tisdag21 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Unik studie – så kopplar Zalando greppet om modekunderna: ”Kan vara superläskigt som kedja”

Publicerad: 21 oktober 2021, 08:31

Foto: Tom Fägrell

Marknadsplatserna har tagit ett starkt grepp om konsumenterna. Tillsammans med Xtreme Insight kommer Market att redovisa unika siffror som visar konsumenternas köpresor i olika branscher – med fokus på just marknadsplatserna. Först ut är modehandeln.

Ämnen i artikeln:

MarknadsplatsBranschanalysDigitalisering

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se


Det har sagts och skrivits mycket om marknadsplatsernas framväxt, hur man som leverantör eller retailer bör förhålla sig till dem och hur de kan bli en plattform som når ut

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev