Kartläggning
Stor undersökning om kundmötet: Faktorerna som skiljer vinnarna från förlorarna
Publicerad: 26 januari 2022, 09:32
De som är bäst blir bättre och de som är sämst blir sämre. Det är en av slutsatserna från årets upplaga av Custitudes undersökning Kundmötesbarometern. ”Det är väldigt tydligt vad som utmärker toppkedjorna”, säger Custitudes vd Lotta Eriksson. Läs allt om:
✓ Lista med kundernas betyg på kedjorna.
✓ Duon som står i särklass: ”Otroligt höga nivåer”.
✓ Branscherna med bäst och sämst kundmöte.
✓ Faktorerna som skiljer vinnarna från förlorarna.
✓ Hemelektronikkedjan som tar ett jättekliv – och sportkedjan som överraskar.
Custitude har för andra året i rad låtit konsumenter bedöma kundmötet under sina butiksbesök och sammanställt resultaten i Kundmötesbarometern.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.