fredag9 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

”Kedjorna har mycket att tjäna på att motivera sin personal till att ta kontakt”, säger Lina Schölin, vd på Better Business.

Stor lista – de får bäst betyg för kundmötet: ”Resultaten gör oss nyfikna”

Better Business CX Index har för tredje året undersökt kundmötet hos 100 av de största svenska kedjorna. Market kan presentera hela listan. ”Vi ser en röd tråd hos några av vinnarna”, säger Better Business vd Lina Schölin.
Läs om:
✓ Hela listan: 100 kedjor med kundernas betyg på de 50 bästa.
✓ Stora möjligheten många missar: ”Sker bara hälften av gångerna på initiativ av medarbetaren.”
✓ Hemligheterna bakom toppkedjornas framgång.
✓ Frågan 80 procent av butikerna glömmer bort att ställa.

Publicerad: 20 mars 2023, 09:30

Loke Westberg

loke.westberg@bonniernews.se

För tredje året i rad rankar mystery shopping-företaget Better Business företagen med det bästa kundmötet i branschen.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Market InsightsLekextraButik

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev