Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Sportkedjorna gör upp på planen

Publicerad: 28 mars 2014, 07:19

Foto: Patric Söderström/TT

Intersport och Stadium tar allsvensk hjälp för att vinna matchen om konsumenterna. Kedjorna har sju ”egna” lag var. "Vi vill visa att vi är bra på sport", säger Intersports vd Ulf Kinneson.


Ämnen i artikeln:

IntersportStadium

Allsvenskan i fotboll har kick off på söndag och de ledande sportkedjorna tänker bli vinnare tack vare sponsoråtaganden.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

IntersportStadium

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev