Kartläggning
Så satsar elektronikjättarna för att klara framtiden
Publicerad: 1 september 2017, 11:15
Konkurrensen är stenhård i hemelektronikhandeln. Flera bolag har gått under i det 20 år långa priskriget. Nu förbättras lönsamheten, men de etablerade kedjorna måste utveckla sitt erbjudande för att överleva.
Thomas Ohlén
KÖ
Kalle Östgren
Andreas Dyrberg Skog
Hemelektronikhandelns skakiga resa fortsätter. För att lyfta branschen krävs nya produkter, fler tjänster och bättre kundinsikt.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.