torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Så satsar elektronikjättarna för att klara framtiden

Publicerad: 1 september 2017, 11:15

Konkurrensen är stenhård i hemelektronikhandeln. Flera bolag har gått under i det 20 år långa priskriget. Nu förbättras lönsamheten, men de etablerade kedjorna måste utveckla sitt erbjudande för att överleva.

Ämnen i artikeln:

Audio VideoElgigantenMedia MarktNetonnetPowerHemelektronikEkonomi

Thomas Ohlén

thomas.ohlen@bonniernews.se




Hemelektronikhandelns skakiga resa fortsätter. För att lyfta branschen krävs nya produkter, fler tjänster och bättre kundinsikt.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev