Kartläggning
Nya siffror för kedjorna – så växer e-handeln med mat: ”Tydlig tillväxt”
Publicerad: 11 augusti 2021, 07:42
E-handeln fortsätter att växa – trots lättade restriktioner. Köparna blir fler och samtidigt ökar lojaliteten till tjänsten. Här är utvecklingen kedja för kedja i dagligvaruhandeln.
Regeringen och myndigheter har successivt lättat på restriktionerna och råden kopplade till coronapandemin men aktuella siffror från undersökningsföretaget GFK avslöjar att e-handeln med dagligvaror ändå fortsätter att locka fler konsumenter.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.