Kartläggning
Nya grepp, kampanjer och utspel – här är handelsjättarnas planer för Black Friday
Publicerad: 9 november 2021, 08:58
Årets främsta shoppingdag står för dörren, i år helt utan restriktioner. Market har undersökt hur tio av branschens största aktörer satsar på Black Friday – och optimismen är stor. Det utlovas storsatsningar, skarpa kampanjer och oslagbara erbjudanden. Den fysiska handeln spås bli intensivare än i fjol, men många handlare förbereder sig för fortsatt högtryck online.
Black Friday har fått rejält fäste i Sverige och kan närmast beskrivas som shoppingens allra främsta högtid. Under förra året spreds Black Friday ut över flera dagar för att minska
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.