måndag27 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Nya grepp, kampanjer och utspel – här är handelsjättarnas planer för Black Friday

Publicerad: 9 november 2021, 08:58

Årets främsta shoppingdag står för dörren, i år helt utan restriktioner. Market har undersökt hur tio av branschens största aktörer satsar på Black Friday – och optimismen är stor. Det utlovas storsatsningar, skarpa kampanjer och oslagbara erbjudanden. Den fysiska handeln spås bli intensivare än i fjol, men många handlare förbereder sig för fortsatt högtryck online.

Ämnen i artikeln:

Black FridayIkeaDustinÅhlénsStadiumClas OhlsonNetonnetElgigantenAdlibrisJysk

Isidor Beslic

isidor.beslic@bonniernews.se


Black Friday har fått rejält fäste i Sverige och kan närmast beskrivas som shoppingens allra främsta högtid. Under förra året spreds Black Friday ut över flera dagar för att minska

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev