lördag10 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Lista med kundernas betyg: Här är varumärkena som har vässat prisvärdheten mest

Publicerad: 17 maj 2023, 12:09

Gulfem Toygars Amazon sticker ut positivt på flera fronter när Xtreme listar kundernas betyg på varumärkenas prisvärdhet.

Foto: Rebecka Rynefelt och Getty

Hushållens köpkraft urholkas och alla jagar det bästa priset – då är det viktigare än någonsin att inte få en dyrstämpel. Färsk data från Xtreme visar vilka i detaljhandeln som lyckats bäst med att vässa sin prisimage. Här är hela listan med de 54 butiksvarumärken som ökat – och tappat – mest i prisvärdhet det senaste året.

Ämnen i artikeln:

Market InsightsAmazonApohemRustaCoopIcaVarumärken

Den amerikanska e-handelsjätten Amazon har sakta men säkert erövrat en stor del av världen sedan bolaget grundades av Jeff Bezos 1994. Först slog de sig in i den amerikanska bokhandelsmarknaden

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev