Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Lista bolag för bolag: Så går det för influerarnas näthandelssatsningar

Publicerad: 15 juni 2021, 12:47

Joakim Lundell, Anna Nyström och Jonas Fagerström är några av influerarna som bedriver e-handel.

De dyker upp i mängder av kampanjer och reklamer för att marknadsföra andras produkter. Men nu har ett flertal influerare även insett fördelarna med att använda sina kanaler till att bedriva egen försäljning. Här är influerar-elitens e-handelsbolag.


Ämnen i artikeln:

InfluencersE-handel

Att se influerare göra kampanjer för andra företags produkter är ingen ovanlig syn. Med deras kanaler i sociala medier kan de nå ut med sin marknadsföring till stora grupper. Under

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

InfluencersE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev