Kartläggning
Kartläggning visar lyftet för Axfood – enda aktören som lockar fler kunder
Publicerad: 5 januari 2022, 10:37
Axfood var enda aktör som lockade fler hushåll i slutet av 2021. Samtidigt minskade kundstockarna för övriga i dagligvaruhandeln. Här är utvecklingen för alla butiksvarumärken och e-handeln.
Ämnen i artikeln:
AxfoodBergendahlsCity GrossCoopHemköpIcaIca MaxiIca KvantumIca SupermarketIca NäraLidlMat.seStora CoopTempoWillysMarket kan i samarbete med undersökningsföretaget GFK avslöja att Axfood var vinnaren i dagligvaruhandeln september-november 2021 jämfört med motsvarande period året före.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.