Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Därför satsar allt fler på marknadsplatser: ”Spännande experiment”

Publicerad: 22 januari 2020, 08:07

Större sortiment, ökad konkurrenskraft och bekvämlighet för kunderna får allt fler kedjor att hoppa på trenden med marknadsplatser. Och utvecklingen har bara börjat.


Ämnen i artikeln:

VaruhusCdonÅhlénsMarknadsplats

Läs mer: Åhléns ska rulla ut fler marknadsplatser: ”Ökar antalet besökare”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News