Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kartläggning

Därför letar kedjorna efter heta citylägen: ”Naturligt steg”

Publicerad: 12 februari 2019, 09:02

Detaljhandeln håller på att hitta en nygammal arena. Företag som vill expandera testar centrala lägen där man kan nå nya målgrupper. Det visar Markets nya rapport.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikElgigantenÖoB

Det här kan du läsa i rapporten:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikElgigantenÖoB

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev