Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

Sverigechefen om Media Markts fokus: ”Att bli störst är inte det primära”

Publicerad: 28 april 2021, 08:22

Precis som hemelektronikhandeln i stort har Media Markt haft ett år med stark försäljning. Men det främsta målet handlar inte om snabb tillväxt. ”Att bli störst är inte det primära”, säger vd Magnus Håkansson.


Ämnen i artikeln:

Media MarktHemelektronik

Läs mer: Media Markt: Så mycket har vi ökat försäljningen det senaste året

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Media MarktHemelektronik

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News