Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

Så vill vd Mattias Jacobsson lyfta Jollyroom: ”En otrolig fördel”

Jollyroom slog flera rekord under senaste verksamhetsåret. Den snabbväxande baby- och barnbutiken har under det senaste året för första gången haft en annan vd än grundaren Ole Sauar. ”Nu ska vi gå från stark tillväxt till att driva upp lönsamheten”, säger Mattias Jacobsson i en intervju med Market. Här pratar han om:
✓ Att förbättra kundupplevelsen: ”En never ending story”.
✓ Hur han försöker agera som fotbollsstjärnan Henrik Larsson.
✓ Skiftet från tillväxt till lönsamhet.
✓ Varför Jollyroom dissar en EU-butik.

Publicerad: 22 juli 2022, 07:37

Mikael Sydner

Reporter

mikael.sydner@bonniernews.se

För Jollyroom var 2021 ett extra roligt år. Visst, e-handlaren har växt med bra fart de senaste åren men 2021 stod ut lite extra med stark tillväxt i kombination med

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

JollyroomMarket Insights

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev