Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

”Jag hade länge drömt om att skapa något eget och yoga är en viktig del av mitt liv”, säger Kristin Hars om valet att satsa på Sisterly Tribe.

Foto: Cecilia Cristolovean-Csiky och pressbilder

Kristin Hars om livsavgörande beslutet: ”Fick en påminnelse om vad som är viktigt i livet”

Hon har haft tunga uppdrag hos stora aktörer som Bubbleroom och River Island. Men mitt i karriären valde Kristin Hars att kliva av och börja om på egen hand, med varumärket Sisterly Tribe.
I en stor intervju berättar hon om:
✓ Pandemins roll i beslutet att byta spår i livet.
✓ Stora utmaningarna med att bygga upp ett nytt varumärke.
✓ Tuffa lärdomarna under karriären: ”Ett av de första företagen jag jobbade på gick i konkurs.”
✓ Vad hon saknar, och inte saknar, från Bubbleroom.
✓ Den snabba digitala utvecklingen: ”De strategier som fungerade för fem år sedan funkar inte på samma sätt i dag.”

Publicerad: 7 november 2022, 09:22

Barbara Taltavull

Reporter

barbara.taltavull@bbm.bonnier.se

E-handelsprofilen Kristin Hars hade en rad tunga poster inom modebranschen, innan hon till slut vågade satsa helhjärtat på ett eget företag. I ett år jobbade hon parallellt som kommersiell chef

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BubbleroomKarriär

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev