Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

Hennes varumärkesbygge firar 25 år: ”Aldrig trott på att man ska lära sig av sina misstag”

För 25 år sedan föddes varumärket Lexington. I dag konstaterar Kristina Lindhe att hon har skapat det internationella varumärke som hon hade tänkt. ”Jag är väldigt engagerad”, säger hon och är tydligt med att hon inte har några avsikter att dra ned på tempot. Här berättar hon om:
✓ Sin största framgång.
✓ Varför bakslag inte är relevanta.
✓ Hur kundmötet har förändrats.
✓ Varför det är bra att vara något av ett kontrollfreak.

Publicerad: 14 juli 2022, 11:22

Mikael Sydner

Reporter

mikael.sydner@bonniernews.se

Lexington föddes 1997 och började sälja sängkläder till hugade retailers runtom i landet. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LexingtonMarket Insights

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev