Chefsintervju
Fysisk butik huvudfokus när Holck styr Vero Moda: ”Inte en tävling i digitala lösningar”
Publicerad: 3 februari 2020, 14:02
När Anna Karin Holck ska ta Vero Moda in i framtiden sätter hon kunden i fokus och inte tekniken. ”Det är vi som människor som skapar trivseln”, säger hon.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in