Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

Färska börs-vd:n i stor intervju: ”Jag är i grunden en datornörd”

Kjell & Company har stått starka i pandemin. Kedjans fokus på att erbjuda rätt kablar och kontakter har gett resultat. Nu ska bolaget in på börsen. Här berättar vd Andreas Rylander om varför kunderna bjuder säljarna på fika, varför kanalval är ointressant och varför kedjan är en särart. ”Alla borde vara Kjell-kunder”, säger han.

Publicerad: 30 augusti 2021, 08:03

Mikael Sydner

Reporter

mikael.sydner@bonniernews.se

”Evigt tacksam för de unga nördiga säljarna på Kjell & Company.”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kjell & Companykundrelation

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News