Foto: Emmy Jonsson
E-handelsgeneralen spanar in branschens framtid – och stora ödesfrågan: ”Början på en explosiv utveckling”
Digital affärsutveckling är handelns viktigaste drivkraft – även efter pandemin. Det menar Per Ljungberg, vd för Svensk Digital Handel. I en stor intervju med Market lyfter han fram den största lärdomen efter pandemin, varför leveranser alltid svartmålas och hur den fysiska handeln förändras. ”Huvudplattformen kommer att vara digital – för alla”, säger han.
Mikael Sydner
Per Ljungberg har precis samlat tankarna efter en utvärdering av årets D-Congress – som av uppenbara skäl i år genomfördes i oktober i stället för på våren.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.