tisdag21 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

Foto: Emmy Jonsson

E-handelsgeneralen spanar in branschens framtid – och stora ödesfrågan: ”Början på en explosiv utveckling”

Digital affärsutveckling är handelns viktigaste drivkraft – även efter pandemin. Det menar Per Ljungberg, vd för Svensk Digital Handel. I en stor intervju med Market lyfter han fram den största lärdomen efter pandemin, varför leveranser alltid svartmålas och hur den fysiska handeln förändras. ”Huvudplattformen kommer att vara digital – för alla”, säger han.

Publicerad: 17 november 2021, 09:14

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se

Per Ljungberg har precis samlat tankarna efter en utvärdering av årets D-Congress – som av uppenbara skäl i år genomfördes i oktober i stället för på våren.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Svensk Digital HandelDigitaliseringE-handel

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev