Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Chefsintervju

Annica Hagen i stor intervju: Planen för varuhusen, marknadsplatsen – och vägen till lönsamhet

Publicerad: 22 juni 2021, 07:25

Annica Hagen, vd för Åhléns.

Foto: Julia Forsberg

Åhléns befann sig i en av de största omställningarna i kedjans historia – samtidigt bröt en pandemi ut som förändrade marknaden för hela detaljhandeln. Nu berättar nya vd:n, Annica Hagen, om vägen framåt för kedjan, hur de ska bygga en attraktiv marknadsplats och vända det negativa resultatet.


Ämnen i artikeln:

ÅhlénsVdMarknadsplats

När Annica Hagen tog över som vd för Åhléns i september förra året befann sig Sverige i en pandemi som påverkade hela detaljhandeln och även Åhléns omsättning. Men redan innan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ÅhlénsVdMarknadsplats

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev