Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Vd-byte

Hakon Media breddar utbudet – växer med en ny branschtitel

Publicerad: 13 april 2018, 05:52

Hakon Media växer och har tagit hem ett nytt uppdrag. I höst tar bolaget över produktionen av branschtidningen Livsmedel i fokus. ”Vi ska producera läsning som hjälper livsmedelsbranschen och handeln att göra bättre affärer. Då passar det här bra in”, säger vd Annika Lindecrantz.


Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Hakon Media har redan två etablerade varumärken i Icanyheter och Market.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagligvaror

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News