Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rekonstruktion

Så ska nya vd:n rädda kriskedjan: ”Sälja funtech till screenagers”

Publicerad: 24 september 2019, 07:33

En dryg månad in i sitt uppdrag kommenterar nu Teknikmagasinets nya vd, Ulrika Göransson, utmaningen med att vända den pressade prylkedjan. ”Det är spännande tider för hela detaljhandeln, där alla gamla sanningar prövas. Men jag tror stenhårt på att vi klarar det här”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikLek och hobbyTeknikmagasinet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News