Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

På nytt jobb

Han kan lyfta Granngårdens kundservice: ”Skapa en lysande upplevelse för alla”

Publicerad: 14 november 2022, 08:23

Patrik Weiland blir ny kundservicechef hos Granngården.

Foto: Pressbild

Granngården fortsätter att stärka sitt team. Ni har kedjan värvat Patrik Weiland, som bland annat har en bakgrund inom Cdon, som kundservicechef. Målet att är att skapa en bättre upplevelse för kunderna – oavsett vilken kanal det rör dig om.

Ämnen i artikeln:

Granngården

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


– Vi ska tillsammans skapa en lysande kundserviceupplevelse för alla kunder, oavsett om det är via butik, e-handel eller telefon. Jag ser fram emot att få en förståelse för vad Granngården redan gör riktigt bra, och vad vilka möjligheter vi har att skapa ännu bättre upplevelser, säger Patrik Weiland i en kommentar. 

Han har tidigare arbetat som kundservicechef både hos Cdon och Coolstuff. Tidigare har han även erfarenhet från bolag som Stadium och Puma. 

LÄS OCKSÅ: Han får nyckelroll hos Granngården: ”Jobba för att effektivisera driften” 

Under senare delen av 2022 har Granngården satsat på att utveckla sin kundserviceavdelning för att kunna möta kundernas behov. 

Patrik Weiland kommer att få en betydande roll i den och kommer även att ingå i Granngårdens ledningsgrupp. 

– Nu ska vi ta ett grepp om hela Granngårdens kundupplevelse och göra den till något riktigt bra för kunderna! Det är en ära och ska bli så spännande att få vara med och bygga upp den resan, säger Patrik Weiland.

LÄS OCKSÅ: Hon blir Granngårdens nya vd – tillträder i maj 2023: ”En önskan att göra skillnad”

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev