Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

På nytt jobb

E-handelsprofilen hoppar av Bubbleroom – för att satsa på det nya varumärket

Publicerad: 13 december 2021, 12:22

Kristin Hars vill lägga all kraft på det egna varumärket.

Kristin Hars lämnar rollen som kommersiell chef på Bubbleroom för att bygga det egna varumärket. ”Det har fått en fantastisk respons sedan lanseringen”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

VarumärkenE-handelBubbleroom

LÄS MER: Bubbleroom-bossens extraknäck tar plats på NK: ”Har alltid varit en dröm för mig” 

Efter nästan sex år som business controller och sedan chief commercial officer på Bubbleroom kliver Kristina Hars av för att satsa fullt ut på sitt varumärke Sisterly Tribe där hon är grundare och vd.

Hon lanserade varumärket i januari parallellt med sin roll på Bubbleroom. Kollektionen finns hos bland annat NK, i utvalda yoga studios och online. 

 – Sisterly Tribe är ett viktigt projekt och varumärke för mig, dels för att jag vill vara med och bidra till ett mer hållbart och ansvarsfullt arbetssätt inom modeindustrin, men också för att jag vill inspirera andra kvinnor att leva ett liv som får dom att må bra inifrån och ut samt att följa sina drömmar. Sisterly Tribe har fått en fantastisk respons sedan lanseringen tidigare i år och nu ser jag fram emot att vidareutveckla varumärket på heltid, säger Kristin Hars i en kommentar.

I fjol blev hon utnämnd till Sveriges bästa marknadschef inom kategori kläder av Resumé.

Mikael Sydner

Reporter

mikael.sydner@bonniernews.se

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev