Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Konkurs

Ny strategi ska göra Joy till en vinnare igen: ”Det finns utrymme i marknaden”

Publicerad: 12 januari 2021, 13:44

Joy återuppstår. Ett rutinerat team ska skaka liv i varumärket. ”Det finns ett utrymme i marknaden”, säger vd Anna Ullman Sersé.


Ämnen i artikeln:

KläderJoy

Läs mer: Förre Nelly-vd:n i spetsen för rutinerat team som ska väcka liv i Joy

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderJoy

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News