Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Världens största shoppingdag har fått fotfäste: ”Singles Day här för att stanna”

Publicerad: 12 november 2018, 09:17

Foto: Shutterstock

Allt fler svenska retailers väljer att uppmärksamma Singles Day. Konsumenterna var sugna på att fynda. Vi hade ett fantastiskt utfall online”, säger Weronica Nilsson på Åhléns.


Världens största shoppingdag börjar få fotfäste även i Sverige.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev