Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Urb-it ökar under Black Friday – utan rabatter: ”Många vill slippa köer”

Publicerad: 24 november 2017, 14:22

Det digitala leveransföretaget för fysiska butiker, Urb-it, har redan tredubblat sin försäljning under Black Friday. Utan att visa rabatterade produkter. ”Eftersom det är sådan rusch i butikerna föredrar många att få sina varor levererade hem”, säger Jessica Wolf, ansvarig för kundupplevelsen hos Urb-it.


Ämnen i artikeln:

Black Friday

Urb-it fungerar som Foodora eller Uber Eats fast inom detaljhandeln. Genom några enkla knapptryck görs ett köp hos någon av appens många samarbetspartners i handeln. Varorna hämtas sedan upp och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Black Friday

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News