Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Unik lista: Så bra är modekedjorna på att ta hand om kunderna i provrummen

Publicerad: 13 oktober 2018, 06:15

Foto: Mats Samuelsson

Två av 16 modekedjor sticker ut med höga betyg för upplevelsen i och runt provrummen. Det visar en undersökning från Daymaker. ”Det är inte förvånande att kedjor jobbar helt olika med provrumsförsäljning”, säger Lotta Eriksson, vice vd på Daymaker.


Ämnen i artikeln:

KläderDaymaker

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderDaymaker

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News