Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Undersökningen som visar dagligvaruhandelns utmaningar – färre ser pandemin som den största

Publicerad: 20 juli 2021, 12:16

Pandemin är inte längre dagligvaruhandelns största utmaning.

Dagligvaruhandeln ser inte längre pandemin som sin största utmaning. Här är undersökningen som visar branschens utmaningar och utsikter inför hösten.


Ämnen i artikeln:

Svensk DagligvaruhandelDagligvarorCorona

Market har frågat 60 personer i Dagligvaruhandeln om vilka som är deras utmaningar inför hösten 2021. 53,3 procent av de tillfrågade har uppgett att de ser att säkra lönsamhet som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News