Försäljning
Undersökningen som visar dagligvaruhandelns utmaningar – färre ser pandemin som den största
Publicerad: 20 juli 2021, 12:16
Pandemin är inte längre dagligvaruhandelns största utmaning.
Dagligvaruhandeln ser inte längre pandemin som sin största utmaning. Här är undersökningen som visar branschens utmaningar och utsikter inför hösten.
Market har frågat 60 personer i Dagligvaruhandeln om vilka som är deras utmaningar inför hösten 2021. 53,3 procent av de tillfrågade har uppgett att de ser att säkra lönsamhet som
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.