Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Tillväxt för Venue Retail – trots att skoförsäljningen gick trögt: ”Svagaste kvartalet”

Publicerad: 27 juni 2018, 11:03

Foto: Pontus Edman

Tredje kvartalet är normalt sett Venue Retail Groups svagaste. Trots det ökade omsättningen med 2,1 procent. ”Nionde kvartalet i rad med förbättrat rörelseresultat”, säger vd och koncernchef Jonas Ottosson.


Ämnen i artikeln:

KläderSkorEkonomiAccentRizzoVenue Retail Group

Venue Retail Group, med varumärkena Rizzo, Accent och Morris  omsatte 169,4 miljoner kronor under det tredje kvartalet på det brutna räkenskapsåret, mars till maj.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev