Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

The Body Shop vässar tonläget: ”Vi ska höras och synas mer igen”

Publicerad: 14 mars 2018, 08:30

Efter några år med en låg profil höjer The Body Shop volymen. ”Vi behöver sticka ut mer när konkurrenterna nischar sig allt mer som hållbara aktörer”, säger vd Eva Lemark.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdThe Body Shop

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News