Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Svärdsons matsatsning går med förlust – trots ökad försäljning

Publicerad: 20 september 2019, 09:37

Nätmatsbutiken Delitea dubblade försäljningen i fjol. Men efter tre år går Apoteachefen Pär Svärdsons sidoprojekt fortfarande med förlust. Vd Peter Laskowski intygar att affärerna rullar på och siktar på att omsätta omkring 30 miljoner kronor i år.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorEkonomi

Läs mer: Svärdson ska bli störst på mat också – Delitea siktar på utökat sortiment

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorEkonomi

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev