Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Succékedjan tar ny fart – och siktar på ett tredje land

Publicerad: 23 juni 2016, 08:13

Här är Stadium Outlets internationella plan. Succékedjan ska gå in på en tredje marknad. ”Vi har ett framgångsrikt koncept”, säger vd Anders Bejsy.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidStadium

Stadium Outlet startade 2010 och har haft betydande framgångar med en årlig försäljningstillväxt på i genomsnitt drygt 30 procent om året 2013, 2014 och 2015.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sport och fritidStadium

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev