måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Succékedjan dissar e-handel: ”Vi tror på kundmötet”

Publicerad: 22 augusti 2019, 08:22

Jeansbolaget bröt sig ur JC 2016. Redan första året kunde kedjan redovisa ökningstal och lönsamhet som gjorde branschkollegorna avundsjuka. Nu berättar de om receptet bakom framgången – och utmaningarna för kedjan. ”Leverantörerna var iskalla till en början”, säger vd Tobias Frick.

Ämnen i artikeln:

JeansbolagetMode

Andreas Dyrberg Skog

andreas.dyrberg-skog@bonniernews.se


Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev