Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Småbutikerna rycker fram – Tempo och Willys Hemma värvar flest nya kunder

Publicerad: 10 februari 2020, 09:16

Foto: Thomas Ohlén

Tempo och Willys Hemma är hetast i dagligvaruhandeln. GFK:s siffror visar att båda lockar många fler kunder. ”Vi har ett stort go”, säger Henrik Sved på Tempo.


Ämnen i artikeln:

LivsmedelEkonomiTempo

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LivsmedelEkonomiTempo

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News