Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Sju omni-faktorer som skiljer vinnare och förlorare: ”Brutalt tydligt vilka som gjort sin läxa”

Publicerad: 8 maj 2020, 13:01

Foto: Mike Gibson

Många detaljhandelsföretag har havererat under corona. Misslyckad anpassning till det nya omnikanal-landskapet är en förklaring. Det menar Peter Alvmo, affärsutvecklare på SAP. Här ger han sina bästa tips på hur du bättre kan hjälpa kunden under säljresan.


Ämnen i artikeln:

OmnikanalDetaljhandelnCorona

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News