Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Försäljning

Siffrorna bakom succén – så gick Black Friday

Publicerad: 29 november 2017, 10:58

Black Friday-helgen krossade alla rekord – här är svart på vitt vad som byggde succén med ökningar, snittrabatter, hetaste klockslagen och prylarna som gick bäst. ”Slog alla förväntningar”, säger Carl Vult von Steyern, Sverigechef för Prisjakt.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikPrisjaktBlack Friday

Det var rekordintresse för Black Friday-helgen 2017 – och fenomenet har i år tydligt etablerats som en hel rea-vecka, Black Week, i stället för en helg.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News