Försäljning
Siffrorna bakom succén – så gick Black Friday
Publicerad: 29 november 2017, 10:58
Black Friday-helgen krossade alla rekord – här är svart på vitt vad som byggde succén med ökningar, snittrabatter, hetaste klockslagen och prylarna som gick bäst. ”Slog alla förväntningar”, säger Carl Vult von Steyern, Sverigechef för Prisjakt.
Det var rekordintresse för Black Friday-helgen 2017 – och fenomenet har i år tydligt etablerats som en hel rea-vecka, Black Week, i stället för en helg.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.